fredag 10 oktober 2014

Bloggens vara eller icke vara...

Nu var det över tre månader sedan jag uppdaterade bloggen, och själv börjar jag fundera på om bloggen ska få finnas eller ej. Ska jag ha en blogg bör jag ju posta något inlägg lite oftare än så.

Sedan sist jag skrev så har det hänt väldigt mycket. Största förändringen är nog att denna lilla varelse har kommit till världen och nu är en del i vår lilla familj. Så mysigt och omvälvande!


Sedan har vi äntligen köpt ett hus också, som vi får flytta in i om 2 1/2 vecka. Jag har inga jättebra bilder på huset men det lär väl komma några fler på bloggen framöver, om bloggandet fortsätter. 





Att vi flyttar till detta hus betyder dock att vi flyttar ifrån kvarteret Levanten och till kvarteret Ålen istället... vad händer då med bloggnamnet? Jag tror det får hänga kvar ändå!

Och i och med detta inlägg känner jag att det är självklart att fortsätta blogga, och med detta nya hus blir det massor av nya projekt, både inomhus och utomhus. Vi hörs snart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar