torsdag 28 juni 2012

Kanske är det dags för en uppdatering?

Den är bloggen har varit tämligen död under juni månad, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Några mycket hektiska veckor har passerat med heltidsjobb, renovering, födelsedagsfirande och möbeljakt. Ja, inte är det många minuter av dygnets 24 timmar som jag bara slår mig ned i soffan och har tid för att slappa. Men jag hoppas att den tiden snart är här. Hur som, så kommer lite bilduppdatering från lägenheten.

Vi har fyndat världens bästa soffa på EM-möbler, ordinarie-pris ca 12000 kr, och vi köpte den för 5000 kr. Jag blev mycket nöjd över den dealen!


Vardagsrummet börjar ta form, men det är ändå långt kvar. Vi måste hitta en stor matta och lite andra textilier, sätta upp tavlor på väggarna, och få ordning på alla sladdar... men sen så!


Här bjuder jag på ett stilleben från vardagsrumsbordet, med min fantastisk fina oljelampa som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Jag tycker det är underhållande att "bygga ihop" olika stilleben med saker man tycker är dekorativa. Och nedan... är en sneak peak från köket. Äntligen har jag fått mig en petrolblå vägg. Mycket snyggt. Men köket är långt ifrån klart, så det får ni se mer en annan gång.



Nu är det sovdags. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar